• وبلاگ : تنها معبود من
  • يادداشت : چادري هم چادري هاي قديم!
  • نظرات : 9 خصوصي ، 28 عمومي
  • mp3 player شوکر

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     <      1   2      
     
    + تنها 
    اوه.....سخت نگير برادر....همه جا از اين مدل هاش هس....تو اداره ها..تو مدرسه ها..تودانشگاه ها...تو سياست !!
    گرفتي که چي مي خام بگم ؟؟؟

    سلام. احساستون رو درک کردم. منم با ديدن اين نوع بي احترامي به چادر عذاب ميکشم. کاش چادر رو به زور سر کسي نميکردن تا اينقد بي ارزش نشه.

    وقتي تو دادگاه ها چادر رو سر زن هاي هرزه و قاتل ميکنن ديگه انتظار بيشتري از ديگران نميره دوست عزيز.

    وقتي دانشگاه آزاد تو شهرستان ها چادر رو اجباري ميکنه ميشه اينکه مثل شنل زورو کشش رو ميندازن دور گردن و ولش ميکنن تا بتونم موهاي زرد شده و لباس هاي تنگ و چسبونشون رو راحتتر و بهتر به نمايش بذارن.

    دست روي دل ما گذاشتي برادر.

    در پناه خدا.

    پاسخ

    شنل؟؟؟؟؟/ خيلي جالب بود نميدونستم!!!!
    سلام
    من هم با نظر شما كاملا موافقم و وقتي به دخترهايي كه مجبورا تو دانشگاه چادر سركنند و با اون طرز بي احترامي به چادر به غربت حضرت فاطمه زهرا فكر ميكنم.


    :))) سلام..خوش اومدين

    اما من بابا نيستما!!!!!!!

    پاسخ

    مامان

    چند وقت پيش که تو همين پارسي بلاگ حرف از تميزي خانمها و علي الخصوص خانمهاي چادري افتاده بود يه آقايي گفت بعضي از چادري ها يه جوري مي گردن که آدم دلش نمي خواد هيشکي تو جد وآبادش شبيه اينها باشه.... دلم سوخت. آخه، منم يه چادري ام اما انقدر ساده که شايد حال بعضي از آقايون ازون بهم بخوره
    پاسخ

    اين درسته!


    سلام دوست عزيز

    خوب من نگاهم به اين مساله چيز ديگري است بعضي از اين صنف توي برزخ هستند بين چادري بودن و نبودن موندن بعضي هم به خاطر عدم آگاهي و بعضي به خاطر سوئ استفاده و... خوب برخوردها هم متفاوت مي شه

    هميشه منتظر مطالب جديدتون هستم

    پاسخ

    من فكر ميكنم بعضي وقتها اجبار ژدر و مادر ها هم هست

    سلام و عرض ادب. اين جماعت از چادربه سرها يه جايي ,به يه بهانه اي از اين چادري که روي سرشون افتاده سود مي برن. خدا همگيمون رو به راه راست هدايت کنه.......
    پاسخ

    ان شا الله. باز هم تشريف بياوريد


    مطالبتون جالبه ،درمورد چادرم بنظرم تكليف اون خانم باخودش مشخص نيست ،اينجوري داره حرمت چادرو ازبين ميبره

    بمنم سربزنيد خوشحال ميشم

    پاسخ

    چشم
    قلبم به درد مياد وقتي خانمي "چادري نما" رو ميبينم .ميگم چادري نما چون چادري هيچوقت اينجور نميپوشه.کسي که به خاطر خدا چادر ميندازه سرش بقيه چيزارو هم رعايت مي کنه .
    راسي يادم رفت سلام کنم.مطلب خيلي خوبي بود.موفق باشيد.
    پاسخ

    ممنون. در ضمن من قبلا وبلاگتون رو ديده بودم.
    ظاهرا اين درد مشترک بين خيلي از ماهاست! ولي واقعا چه کرديم؟؟ مثه شما نتونستيم چيزي بگيم! راستي ماجراي 50 تا يهودي مسلمان شده با چادر چيه؟
    پاسخ

    سلام. روزي حضرت اميرالمومنين علي ابن ابي طالب ( عليه السلام ) از يک يهودي مقداري جو به عنوان قرض طلب نمودند ، و او نيز از حضرت گرويي طلب کرد و آن جناب چادر پشمينه حضرت زهرا را نزد او گرو گذاشت او نيز آن در اتاقي از خانه اش نهاد .هنگامي که تاريکي شب خيمه بر همه عالم زد زن يهودي داخل آن اتاق شد و چيزي مشاهده کرد که واله و حيران شد ! آري نوري را ديد که تمام آنجا را روشن کرده است ! با تعجب به سوي شوهرش دويد و گفت : نور عظيمي در اين اتاق مي بينم !يهودي که قصه چادر حضرت فاطمه (عليه السلام ) را فراموش کرده بود بسيار حيرت زده شد ! سراسيمه به سوي آن اتاق دويد . وقتي داخل اتاق شد در مقابل چشمان بهت زده اش نور چادر را ديد که شعاع نورش مانند ماه شب چهارده درخشندگي دارد . چون به دقت نگريست دريافت که اين نور از چادر حضرت زهرا (عليه السلام ) است.به سرعت به سوي اقوام و خويشان خويش دويد و همه را از قصه با خبر کرد . 80 نفر يهودي در آن مکان جمع شدند ، و يکباره به برکت نور چادر آن حضرت به شرف اسلام گرويده و مسلمان شدند .
    سلام اتفاقي وبلاگتون رو ديدم
    نميدونم چي بگم خيلي متاسف شدم.
    پاسخ

    ممنون. نقطه نظري؟ يشنهادي؟ انتقادي؟ نداريد؟

    vaghean dardnake ke baziya kari kardan vaghti ma ro to khiyabon mibinan migan in chadoriya hezar gande karii zire poshehshe chadoreshon mikonan!hamina baes mishan fek konan hame chadoriya intoriyan!khoda dige sahebe aslimona beresone!
     <      1   2